کشکول

ازهردری سخنی

کشکول

ازهردری سخنی

کشکول

بصیرت مهدوی در سایه رهبری

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

فلسطین

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۱ ب.ظ

 موضع جمهوری اسلامی حمایت از هر حرکت ضدصهیونیستی است
هر جا هر ملتی، هر گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، مقابله کند، ما پشت سرش هستیم و کمکش میکنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم. این حقیقت و واقعیت است.
خطبه‌های نماز جمعه تهران، ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
دستگاههای استکبار و سیاستهای استکباری همه‌ی تلاش خودشان را به کار بردند که جمهوری اسلامی را منصرف کنند از حمایت فلسطین. ما ایستادیم پای مسئله‌ی فلسطین. سعی کردند مسئله‌ی مذهبی و طائفی را بزرگ کنند؛ جمهوری اسلامی در کنار برادران مسلمان خود از هر مذهب، از شیعه و سنی و فِرَق مختلف اسلامی ایستاد. هر جا حرکت اسلامی است، هر جا دفاع از هویت اسلامی است، هر جا دفاع از مظلوم است، جمهوری اسلامی آنجا حاضر است و حاضر خواهد بود و آمریکا و صهیونیسم و شبکه‌ی فاسد سیاسی مستکبرین نتوانستند بر جمهوری اسلامی فائق بیایند و نخواهند توانست. ما به توفیق الهی، در کنار ملت فلسطین ایستادیم، در کنار ملتهای انقلاب‌کرده‌ی مسلمان ایستادیم، در کنار مردم مظلوم بحرین ایستادیم، در کنار همه‌ی کسانی که در مواجهه‌ی با آمریکا و صهیونیسم قرار دارند، ما ایستادیم و از آنها دفاع میکنیم و در این مورد از هیچ کس و هیچ قدرتی ملاحظه نمیکنیم.
بیانات در دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی، ۱۳۹۱/۴/۲۱
منبع :سایت:
http://farsi.khamenei.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۷
moh eva

نظرات  (۲)

You are right!"找對人" 是十分重要!"ä½¢"係八両金+電車男咁樣,唔係"才",老細唔炒已經行運嗰種(nearly 年年比人炒一次)...但係就唔靚唔細唔追,å—°d靚係空姐、Model、女校校花嗰種!真係人錯、方法錯!同佢講又唔係(怕 hurt ä½¢)、唔同佢講又唔係(好辛苦架,成日聽佢講溝唔到女)!最近 uncle(佢老豆)同佢攪咗兩次相睇,都係 fail ...
whoah this blog is magicfnient i love reading your articles. Keep up the good work! You know, a lot of people are hunting around for this info, you could help them greatly.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی